Sluiten

Klachtenformulier

Uw klacht aan de Klachtencommissie

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Ga verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Uw woningcorporatie

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Ga terug Ga verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Persoonlijke gegevens

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

MevrouwMeneer
Dit is geen geldige Nederlandse postcode
Dit is geen geldig telefoonnummer
Dit is geen geldig telefoonnummer
Dit is geen geldig e-mailadres
JaNee
Ga terug Ga verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.