Sluiten

Klachtenformulier

Uw klacht aan de Klachtencommissie Uw woningcorporatie Persoonlijke gegevens Bevestiging Klaar!

Uw klacht aan de Klachtencommissie

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Ga verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Uw woningcorporatie

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Dit veld is verplicht
Ga terug Ga verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Persoonlijke gegevens

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

MevrouwMeneer
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht Dit is geen geldige Nederlandse postcode
Dit veld is verplicht
Dit is geen geldig telefoonnummer
Dit is geen geldig telefoonnummer
Dit veld is verplicht Dit is geen geldig e-mailadres
JaNee
Ga terug Ga verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.