Uw klacht aan de Klachtencommissie
Uw woningcorporatie
Persoonlijke gegevens
Bevestiging
Klaar!
Uw klacht aan de Klachtencommissie
LET OP
U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.
Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.
Ga verder
LET OP
U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.
Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.
Uw woningcorporatie
LET OP
U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.
Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.
Dit veld is verplicht
Ga terug
Ga verder
LET OP
U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.
Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.
Persoonlijke gegevens
LET OP
U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.
Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.
MevrouwMeneer
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit is geen geldige Nederlandse postcode
Dit veld is verplicht
Dit is geen geldig telefoonnummer
Dit is geen geldig telefoonnummer
Dit veld is verplicht
Dit is geen geldig e-mailadres
JaNee
Ga terug
Ga verder
LET OP
U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.
Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.