Sluiten

Klachtenformulier

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Bent u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie? Dan kunt u bij de Klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Bent u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie? Dan kunt u bij de Klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Uw klacht aan de KlachtencommissieUw woningcorporatiePersoonlijke gegevensBevestigingKlaar!

Uw klacht aan de Klachtencommissie

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Bent u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie? Dan kunt u bij de Klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Omschrijving van uw klacht
SluitenGa verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Bent u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie? Dan kunt u bij de Klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Uw woningcorporatie

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Bij welke woningcorporatie huurt u?
Ga terugGa verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Persoonlijke gegevens

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.

Aanhef
MevrouwMeneer
Voorletters en achternaam
Straatnaam en huisnummer
Postcode
Ongeldige Nederlandse postcode. Gebruik het formaat: 1234 AB.
Woonplaats
Telefoonnummer
Ongeldig telefoonnummer. Voer een geldig nummer in.
E-mailadres
Ongeldig e-mailadres. Controleer het en probeer opnieuw.
Hebt u deze klacht ook al schriftelijk ingediend bij uw corporatie?
JaNee
Is uw klacht ook in behandeling bij een andere instantie?
Ga terugGa verder

LET OP

U moet altijd eerst uw klacht schriftelijk indienen bij uw woningcorporatie. Doet u dat niet? Dan kunnen wij uw klacht niet behandelen.

Als u niet tevreden bent over de reactie van uw corporatie, kunt u bij de klachtencommissie terecht. Als u binnen 1 maand niets hoort van uw corporatie, kunt u ook bij ons terecht.